Top Social Icons

Sabtu, 1 Ogos 2015

Clash of clans dah 3 tahun.. dekat 3 tahun gak la aku main


Minggu ni game terulung abad ini (aku yang bagi anugerah ni) menyambut ulang tahun yang ke 3 jadi sedar tak sedar dah dekat 3 tahun dah aku main game ni. Dengan sambutan ulang tahun ini, supercell bagi diskaun boost semua drill guna 1 gem jer untuk seminggu (sampai 8 ogos) maka ramai la orang akan menge"boost"kan drill mereka jadi boleh la merompak makan keliling.


Dalam banyak banyak merompak, merompak makan keliling la paling best. Mau tak best, modal ciput tapi untung berkali ganda. Selalunya pakai Archer ngan barbarian ja (barching) tapi kalau nak konfiden sikit tambah la giant ngan wall breaker. 

Pada yang kaki war tu aku ucapkan selamat berperang, jangan lupa donate war CC. Jangan memain ngan kaki game ni, siap masuk paper kena pukul sebab war kalah.



Sini aku nak selitkan video geng clan aku main war, kalau serang best memang masyukkk!!


untuk semua pemain game ni, aku ucapkan selamat menyambut ulang tahun ke 3 coc, jangan lupa gemskan drill tu, sapa tau aku leh gi rompak. 

Clash on!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Get widget

Disqus Shortname